Taftafgiller çok geçmiş olsun Allahın izni ile hasarsız atlatırsınız inşallah... ben her posta yazıyorum ama hep linç yiyorum😁 Umarım durumunuz daha 6 ayını doldurur doldurmaz kulak deldirme peşinde olanlara ders olur ve sizinde yaladığınız en kötü olay bu olur Rabbim beterinden sakalr