Zeynepuludeniz Hanimlar islak mendil degisikliginden diye umuyorum. Bebeğin alt kismi 1 haftadir bebek pişik ne yapsam geçmedi sizin önerileriniz varmı acaba ?
Puffy Zeynepuludeniz ben el yapımı kullanıyorum eczaneden alabilirsiniz. Sürün 3 saat sonra bakın başka bişey demiyorum 🥰 annemde bana kullanmış küçükken yıllardır var yani😌
Beraninannesii Zeynepuludeniz hamazinc krem iyi geliyor bide bebek bezini değiştirdim BabyTurcodan Molfixe geçtik düzeldi.
Tazeanne0650 Zeynepuludeniz arko tüp kremler varya kesinlikle öneriyorum diğer pişik kremleri halt etmiş kuru temiz cilde uygulayın sonucu görün hem uygun hem daha kesin sonuç
Cennt Ben bildiğiniz eski zaman vazelini kullandm anında acısını aldı ve hemen iyileşti önerirm hala da kullanıyrm
Zeynepmomm Benim kızım 9 aylık doğdu doğalı pisigi var bez krem islak mendil hepsini değiştirdim. Herhangi bi alerjisi de yok neden olabilir şuan ki pişik kremimizi sudokrem