Doğum yapalı bir ay olmuştu, benim de bir tarafta oldu hatta biraz bastırınca iltihap ve kan akıyordu. Üstelik ağrılarım geçti derken daha da artmıştı, yürümekte zorlanıyordum. Kan verdim ve enfeksiyon çıktı. Doktor bir iğne yaptı dikişime bir de antibiyotik yazdı