ceylanguller ben yanlış anladım galiba, beslenmesini 4-5 saat arayla mi yapıyorsun? Eğer öyleyse 21 günlük bebek için bu açlık süresi çok uzun. Ama ben yanlış anladıysam konuyu, mama ve meme ikilisi ile ilgili yorum yapayım. Benim kızım de öyleydi. Doktor her emmeden sonra 30’luk mama teklif et içer uyursa doymuş demektir demişti. 30 ile doymazsa 60 cc de olabilir.