Kevser472 Kızlar cuma günü normal doğum yaptım 3 dikişim var ama hala büyük tuvalete çıkamadım normal mi
Hazal81 Kevser472 normal bitanem ben üç tane normal doğum yaptım hepsinde yaşadım bu sorunu hatta basur bile oldum kabızlık cabasiydi bol sıvı tuket yeterki
Kubradorukaras Kevser472 çok normal aynı sorunu bende yaşadım 2. Günün sonunda patliycam artık derken anne kompostosu zafere götürdü 😂 tavsiye ederim bol bol sıvı ve kompostooo
EsraElisa Kevser472 çok normal ben 4 ay oldu hala bile zorlanıyorum ama dikişine zeytinyağı sür hızlı iyileşir ve güzel toparlar sın bende çok dikiş vardı ben zeytinyağı ile toparladım
Haticegndx alinaannee yok hiçbir şey yapmaz merak etme bol sıvı tüket ben de 4. Gün çıkmıştım çok zorlandığımda biraz zeytinyağ veya kantoron yağ sürmüştüm daha rahat olmuştu