Elifnefesyunus bende öyleydim biri kucağına alınca aklım çıkardı düşürdü düşürecek hastalık bulaştırıcak vs diye. Büyüdükçe geçiyor o korkular. Şimdi 7 aylık oldu daha rahatım. Oturabiliyor dik durabiliyor yani kısacası birinin kucağında durabilir pozisyonda artık. Diğer türlü paylaşmama konusu ise bir tek kaynanamda oluyor, babannesi olduğunu unutuyor annesiymiş gibi davranıyor hem ona sinirleniyorum hem de bebeğim onu daha çok severse telaşı oluyor içten içe 😅galiba bu da bebeğim biraz daha büyüyncw geçecek