eymeninannesi11_ bilmiyorlar malesef beni defalarca ziraat bankasına gönderdiler işlemi ordan yapicaksiniz diye ziraat bankasi kabul etmedi PTT den dilekce yazicaksinis oranın müşterisi oldugunuz için bankalar arası yazışma olması gerek dedi çocuğumla saatlerce mahfoldum en son PTT müdürlüğü gittim onlar normal çalışan bilmez dilekçeyi dedi onlar yazıp gönderdi işte aynı hafta param iade oldu