Selam güzel analar 🌺 yarın Medipole randevumuz var orda da doktor e.nabizdan bakar yorumlar belki ama içim rahat etmedi. Bana devletteki Dr dediki "3 değere baktık 1 tanesi düşük "immünoloji ye kayıt açtı randevu alacağım. Hangisi düşük diye düşünüyorum
