Beyseko merhaba öncelikle geçmiş olsun
Beyseko merhaba çok geçmiş olsun. Çok zor bi durum sizde olup onda olmaması imkansız zaten😔 biz evi bıraktık öylece çünkü işin içinden çıkamıyordum eşim il dışında çalışıyordu yanına geldik. Burda ilaç kullandık günlük çarşaf nevresim kiyafet değiştirdim her gün çamaşırları yıkayıp ütüledim. Bebeğimin ayağındaki tüneller kayboldu düzeldik derken ben tekrar kaşınmaya başladım 💆🏻♀️💆🏻♀️ bilmiyorum bence bunun sonu yok 😔😔