Herkese hayırlı akşamlar🌹🌙Kızlar 13 aylık kızım var.Bu zamana kadar yemesi içmesi çok güzeldi verdiğim herşeyi yerdi şimdi bir haller oldu.Verdiğim yiyecekleri ağzından çıkarıp yere atıyor.Hiç bir şeyden memnun değil sürekli kucak istiyor sürekli emmek istiyor.Bu kadar meme istemezdi.Sürekli ağlama numarası yapıyor hiç böyle değildi kendi kendine oynardı şimdi durduk yere ağlıyor meme istiyor.Nasıl yol izlemeliyim napıcağımı şaşırdım bir yardım edin bana Allah rızası için😫😫