Kızlar bebeğime kayınbabamın adını verdik Ahmet kayınbabam alzaymır hastası çok iyi bir insandı şu an dördüncü evrede ve ben isim enerjisinden korkuyorum böyle bir şey olur mu bebeğim de isminden dolayı böyle şeyler yaşar mı bazen deden Ahmet değil peygamberimizin adını verdim diyorum ama baştan kayınbabamın ismi diye niyetlendim korkuyorum