ebru46-46 guzel anneler memeleriniz ne zaman terbiye oldu 2 aylik bebegim var hâlâ sisiyor ve sut akisi cok hizli oluyor goguslerimin. surekli elektrikli pompa ile sagim yapiyorum bosaltiyorum. geceleri cok fazla sisiyor🥹 bu konuda neler dusunuyorsunuz
ebru46-46 Feyzosumunannesi peki elektrikli pompa ile sagim yapma daha cok sut gelir goguse diyolar dogrumu. sagmazsamda sisiyor🥹
Tugcecim Kesinlikle doğru sağım yapmayı bırakın beyin daha fazla süte ihtiyaç var sanıp daha fazla süt üretiyor. Çok şiştiğinde elinizde bir iki dakika sağın rahatlayın sonra emzirin sağım yapmayın kesinlikle