Deletedmom119 Kızlar işe başlayacağım için günde kaç defa kaç cc mama ya da sağdığınız sütü veriyorsunuz ? Ona göre sağdıklarımı poşetleyip buzluğa atıcam ki sonrasında ziyan olmasın diye ?
honeyson Merhaba bende bugün işe gittim Bebeğim 75 günlük . 100 cc içmiş . Bence siz poşete en fazla 150 cc koyun
Arelyusufayaz Bebekten bebeğe değişir benim oğlum 120 de içiyordu 100 de poşete 150 koyun olmazsa iki kez verirler hiç sağıp vermediniz mi ? Yani bence bebiş nekadar isterse okadar verilmeli ben poşetlere 120 150 arası koymuştum nekadar isterse veriyorum ama 150 geçmiyor bu arada emmediği için sağıp veriyorum şuan 3 aylık ortalama 2 saatte bir 125 veriyorum
Deletedmom119 Arelyusufayaz sağıp verdim ama öyle karnını doyuracak kadar değil maşallah sütüm çok olunca sağmak zorunda kalıyordum mesela 40 cc verdiysem devamında emdiriyorum ne beni unutsun biberonuda tutsun diye
Arelyusufayaz Bebekten bebeğe değişir benim oğlum 120 de içiyordu 100 de poşete 150 koyun olmazsa iki kez verirler hiç sağıp vermediniz mi ? Yani bence bebiş nekadar isterse okadar verilmeli ben poşetlere 120 150 arası koymuştum nekadar isterse veriyorum ama 150 geçmiyor bu arada emmediği için sağıp veriyorum şuan 3 aylık ortalama 2 saatte bir 125 veriyorum