nilimsi Merhabalar. Evlenince fırın almamıştık bekarlıktan kalma mini fırınım vardı ama bozuldu şimdi ankastre fırın bakıyorum. Bir dolu gerekli gereksiz özellik marka vs kafam karıştı iyice. Memnun kaldıgınız var mı yazar mısınız
sarilokumumm nilimsi esty gri cam kullanıyorum memnunum pişirme süresi kısa ayrıca aynı anda 3 tepsi pişirme özelliği var
Erbear nilimsi Samsung kullanıyorum evde dgilim modelini bilmiom ama içi komple seramik çizilme falan olmuyor tepside yanma falan olunca kazimana tellemene gerek olmuyo sıcak suda kendi gidiyor Samsung’a sorarsan gösterirler canim
Gizemlibirisi Ferre italiano White ankastre kullanıyorum 5 yıl olacak. Maşallah diyim her yönden çok iyi