Mrb kızlar. Bebişim 3 buçuk aylık. Son 1 haftadir gece uykusuna yatirdigimda bir kaç kez aglayarak uyaniyor. 1 ,1 bucuk saat sonra ancak derin uykuya geciyor. Gecerken de inlemeler, korkuyor gibi ses cikarmalar oluyor. Bu sesler hep oluyordu aslinda. Ama şu aglamalar yeni basladi. Yanima yatirinca geciyor. Acaba bnmle mi uyumak istiyor, yoksa baska sıkıntısı var da yanimda uyumak ona iyi mi geliyor. Benzer durum yasayan var mi?