14 aylık bebeğim var. İlk uykusunda 1.5 saat yapmış bakicisinda .bakicinda alıp eve geldiğimde 2.uyku saatine denk geliyor. Benimle vakit geçirmek istediği için sanırım 2.uykuya zor geçiyor.normalde desteksiz uyurken 2.uykusunu yapması için sallıyorum o da 45 dakika uyuyup uyanıyor. Akşam uykusuna da sallanarak geçiyor yarım saat bazen 40 dakika sonra uyanıyor tekrar sallanmak istiyor . gece de resmen saat başı uyanıyor. Dün gece 2 3 4 5 6 saatlerini gördüm uyanıp sallanmak istiyor tekrar. Destekli de uyuyor olsa artık 14 aylık bebeğin uzun süre uyuması beklenmez ki gece .gece beslenmesi de yapmiyor. Gündüz uykuları da bazen iyi oluyor bazen kötü. Tek uykuya mj geçsem bilemedim gece çok sık uyanıyor