Ervakusuuum kızlar ya bir kaç kişi uyuz dedi buna yarın cildiyeye götürücem bebeğinde böyle birşeyle karşılaşan var mııı napmam lazım 😔
Sonnn Ervakusuuum bizdede su dolu kabarcik oluştu. Uyuz dendi. El ve ayakta yoğun şekilde. Kaç doktor gezdik. En son bu teşhis kondu. Doktor karışım Kür yazdı o fayda etti bize
Geceist Ervakusuuum geçmiş olsun uyuz olmuş ayaklarında da var mı bebek için karışım yapıyor doktorlar mutlaka ondan alın
Rumeysa61 Ervakusuuum benim kızımdada olmuştu geçmişti yazın ama uyuz hiç görmedim ama canım neyden oluyo ki acaba ya çokta yazan var uyuz olan anlamadım valla
kahveli_anne Ervakusuuum Kızım 1.5 aylıktı ona doktor özel bir karışım yapmıştı, bizde kwelleda kullandık. Ama çok dirençliydi çok uzun sürdü geçmesi kaç doktora gittik hatırlamıyorum bile.
Ervakusuuum Rumeysa61 deri altına yuva yapmış parazitler varmış kaşıdıkcada yara oluyormuş araştırdıgım kadarıyla canım
Muhends_anne Kaşımaya çalışıyormu bebeğiniz bu bölgeleri bide gündüz ve gece ayrımı nasıl mesela gece kaşıntısı daha mı şiddetli?Geçiren bi arkadaşım söyledi uyuz hastalığı gece dahada şiddetleniyormuş.
Ervakusuuum kahveli_anne bizede karışım yazdı bebek için . Sizlerde o karışımı kullandınız mı yoksa çocuga onu sürüp sizde kwelada tekmi sürdünüz kendinize
kahveli_anne Ervakusuuum Karışım bebek için kwelleda ona ağır geleceği için. Bize. Kwelleda losyonu kullandık geçmedi başka karışımlar denedik dr tavsiyesiyle. Zor bir süreçti. Allah kolaylık versin size de.
kahveli_anne Sonnn Uyuz tedavisinin en önemli aşamalarından biri evdeki kaşınan kaşınmayan herkesin aynı anda tedavi olmasıdır. Bebeğinizde bitecek sizde yumurtlama süresi kaynaklı belki 2-3 gün sonra başlayacak. Bu sefer sizden bebeğe geçecek ve süreç uzayacak.
Ervakusuuum Geceist ayaklarında veyada başka yerinde yok sadece ellerinde vardı oda 2 gündür kremleniyoruz kurudu yaraları çok sağolun
papucumunrockcisi Ervakusuuum eğer uyuz ise en önemli şey, evi kıyafetleri derinden temizlemek. Ve tamamen geçene kadar istikrarli ilac ve temizlik. Yoksa cok uzun sürüyor