Kızım 23 aylık ve bu ara aşırı inatçı. Saatlerce bağırıp çığlık atıyor yapma dedikçe daha çok yapıyor eşyaları yere atıyor yemeği yere tükürüyor asla bağımsız hareket etmiyor. Sürekli yanında olmamı istiyor. Haliyle ben de çok sinirleniyorum sinirlerime hakim olamayıp ya söyleniyorum ya da ben de ona kızıp bağırıyorum. Sinirden ağlamak istiyorum ya😔 böyle zıtlaşınca çok üzülüyorum ama icdden çok zor . Sizde durumlar nedir nasıl baş ediyorsunuz