Aslında başıma gelmedi canım. Ama 3 çocuğum var. Henüz kendini hazır hissetmiyor olabilir. Bi süre karşısında siz yemek yiyin. Ama abartı hareketlerle. Yedikçe hammm hımmm sesler çıkarın kocaman çiğneyin, sizi izlesin. Sizi izlerken yalanmaya ağzını açmaya başladıysa hazır demektir ☺️ Ağzını açmadığında zorlamayın. Bu beslenme reddine sebep olabilir. Meyve fileleriyle meyve sunun mesela kendisi ağzına götürsün. Sonrasında kaşığı tekrar denersiniz.