Pamuk55 selamlar, benim kız da uykucuydu. Yani daha 33 günlük ama ilk 2 hafta uyku süresi 20 saat falan vardı bence 😀 emer ve uyurdu. Sarılığı takip edin. Sarılık yoksa sıkıntı da yok. İki saatte bir emzirme olayı da tamamen hikaye. Bebeğinizin doyup doymadığını kaka sıklığından da anlayabilirsiniz. Kaka da yapıyorsa bırakın uyusun, acıkınca uyanır zaten ☺️Yani her bebek tabiiki farklı ama ben gözlemledim bebeğimi. Acıkınca uyanıyor mu, kaka ne durumda, sararma var mı gibi gözlemler