Merhabalar kızlar ıkıncı normal dogumumdan bir kaç ay sonra sadece sol gözümde ufak ufak seyirmeler yaşamaya basladım geçer diye bekledim ama 4 5 ay oldu bazen sıklıkla oluyor bazen oldugunu unutuyorum ama farkettigimden beri devam etmekte bu gibi sorunla karsılasanınız varmı neyin belirtisidir acaba dr gidecegm yakın zamandq hangi bolume gitmeli ?