Hrhhdbdndbdb Kızlar bebeğime bugün ilk kez 30 ar cc olacak şekilde iki kez aptamil mama verdim yeşil kakası bilgisi olan yazabilir mi
[silindi] Hrhhdbdndbdb mamadan değildir . Sütünüzden olabilir yani yediğiniz yeşil sebzelerden falan da olabilir . Üşütmüş veya enfeksiyon da olabilir kakasını takip edin
Kumsalin_Annesi12 Hrhhdbdndbdb Mama+meme gittiğiniz için yeşil kaka yapıyor. Benimde bebeğim 3 aydır böyle yeşil kaka yapar. Bı sıkıntisi olsaydı illaki belirti verir. Korkmana gerek yok mamadan dolayı oluyor.
Tugbaumayy Kumsalin_Annesi12 bende öyle diye biliuorum meme mama gidiyoruz bi kaç gündür çok iyi yapıyodu 2gündür yine kakasını yapamıyo çok huysuz devamlı ıkınıyo ağlıyo neden acaba