24_06_2019 benim de oğlum 2 ay 22 günlük,2-3 gündür huysuzdu bugün sürekli ağladı.Kucağıma alıp gezdirince sakinleşti sürekli.Akşama doğru düzeldi maşallah.Bugün post açtım hatta.Gaz diye düşünüyoruz bizde.Şimdiye kadar da hiç gaz problemimiz olmamıştı.Çiş,kaka sorunu da yok. Bakalım geçer inşallah.