tineanigra DenizinAnnesj 1 kilo almışlardı benimkiler anne sütü ve mama alıyorlardı malum ikizlere sütüm yetmedi :)
DenizinAnnesj FerdAzraMira benim bebegimde 18 günlük 3.300 dogdu suan 4.085 gram normalmi diye merak ettim
FerdAzraMira DenizinAnnesj normal normal benim kini bile normal kabul etmişlerdi şişlik olur kilo kaybı olur diye
[silindi] DenizinAnnesj normaldir çok takılma her bebek aynı kilo almaz her bebeğin gelişimi farklıdır canım
tineanigra ikizannesi4242 benim ek gıdaya geçtikten sonra memeyi istemediler sağdım verdim ama 8.ayda bitti tamamen
Tubis_0 DenizinAnnesj benim bebeğim ilkayda 1bucuk kilo almıştı sarılığı olduğu içim sık sık emzirdim yetmedi sağıpta verdim
tineanigra ikizannesi4242 6. Ayda ek gıdaya geçtik bi kaç hafta içinde meme reddi başladı emmedikleri için de azalma başladı sağım yaptım ama yeterli gelmedi sanırım