Gnc27 evet tattırıyorum, hatta mesela öyle bi yemeğinden için patatesini vs yediriyorum. Ama yemeğe tuz atmıyorum öyle bir durumda ya da çok çok az atıyorum. Bir de tabi acı olmaması önemli. Yani ben belki kimilerince iyi bir örnek değilim ama kızım bizim yediğimiz yemeklere atlıyor, sezercik gibi bakıyor ben de hevesini iştahını kırmaktansa yemeklerden ona da tattırabileceğim şekilde yapıyorum. Bugün bizle köfte yiycek mesela.