Gencebru Kızlar disimi çektirdim bugün. Antibiyotik ve ağrı kesici verdi ilac 1 hafta kullanacağım zorlu gecti zaten agrin cok olur dedi. Çekiniyorum bende. Oğlum 6 bucuk aylık emzirme de sıkıntı yasarmiyim ne yapmalıyım?
Hbbknk Gencebru emziren anne olduğunuzu belirtirseniz ona göre yazıyorlar antibiyotiği ben mastit olduğunda ve korona olduğumda kullandım sorun olmadı ona göre yazıdılar zaten. emzir sonrasında için ilacı emzirme arası uzun olunca daha rahat olursunuz