GizemElf siyah olan ama zaman gectıkce görüntüsü kötü olur mu bilemedim fakat gri de hoş duruyor , bende bal rengi var senelerdir severek kullanıyorm ve hiçbir şey olmadı bir de gerçekten illa ki çoğu kişi giyiyor kışın bunu yani modasının gectıgını de düşünmüyorum kar botu deyince klasik direkt akla bu model geliyor 🥰 harley davidson da var ona da bakabilirsiniz ben de şimdi onu almayı düşünüyorum fakat 2000 tl 🤣 insallah düşer vs bısıler olur amin 😂🤲🏻