Merhaba,10 aylık bebeğim koltuğa tutunarak kalkarken düştü çok ağladı,ertesi gün sağ ayağının üzerine basamadığıni fark ettik ve acile koştuk.Rontgen çekildi, ortopedi doktoru tarafından muayene edildi. Herhangi bir kırık,çatlama morluk vs yok. Ama bebeğim hala sağ ayaginin üzerine 2 gündür basmıyor.Korkudan mi yoksa zedelenme mi çok endişe ediyorum.Basina böyle bir durum gelen var mı?