Baby-baby hiç saat aralığıba dikkat etmedim.benimki 14 aylık seninki kaç aylık bilmiyorum ama gün içerinde fazla meme aklına gelmiyor.ilacım 24 saatte 1 tane. Bende öğlenden öğlene içiyorum.kızım gün içinde uyucağı zaman bide beni otururken gördüğü zaman emmek istiyor gece sürekli uyanıyor meme için.otururkende karnı toksa başka şeylere ilgisini çekiyorum arada ama açsa fazla bişey yemediyse veriyorum.doktor verdiyse sorun yoktur bişey olmaz Allahın izniyle.