Kızlar ben çocuk olunca işten çıktım normalde 8 yıllık tecrübem var yaklaşık 3 senedir çalışmıyorum şimdi işe girsem bocalar mıyım çocuğum 2.5 yaşında şuan yarım gün kreşe gidiyor tam gün dayanır mı uyku sorunu var ama huysuz bir oğlan bide işe çok ara verdim acaba herşeyi unuttum mu sanki hiçbişi bilmiyorum bütün beyannameleri yapan ben şimdi hiç hatırlamıyorum sistem çok değişti mi off ne yapsam bilemedim 🤷♀️