Gkcem Havvakck hava sıcakken her akşam yapiyordum biz Eskişehir de yaşıyoruz burda kombiyi yaktım bile o derece sogk yani 5 ay bebek için de öyle olduğunu düşünüyorum 2 günde bir yıkıyorum uuyup hasta etmemek için
Zlm Havvakck evet ben genelde öğlen uykusundan uyanınca yıkıyorum sonra 12 ye kadar oturuyo tuzunu bile yikamiyorum birşey bulastiysa siliyorum , 😄
Merve_bolat Havvakck yazın her gün yıkıyorum ama kışa girdik İstanbul’da havalar soğuk 2 günde bir yıkıyorum
Yarim_Kilo_Kiyma Havvakck Evet düzenli olarak yıkıyorum. Zaten akşam yemeğinde sonra mutlaka büyük tuvaletini yapıyor.
hunilimomm Havvakck büyük kızım tam yaz bebesiydi hergun günde iki defa yikadigim oluyordu ama şimdi bebeğim küçük iki üç güne bir yıkıyorum
mysa2 Havvakck havalar sıcakken her gün yıkardım ama suan yıkamıyorum hasta olmaması açısından daha çok gündüz terch ediyorum yıkamayı
41umay Havvakck altı ay boyunca hergün yıkadım sonra bigün arayla yıkamaya başladım akşamda hiç yıkamıyorum hem uykusu kaçıyor hemde gece üstünü çok açıyor üşür diye korkuyorum kışın
DemetF Havvakck yazin hergun 2 kere aliyorduk havalar soguk 2 gunde bir yikiyorum bazi bebeler uyku oncesi rahatliyor uyuyor bazilarina fayda etmiyor bebeginize bagli aslinda
Birgocmenkustuo Havvakck ben hergun yıkıyorum, yaz kış farketmez bizim için, bebegim daha rahat uyuyor, daha ferahliyor, vücudu yenileniyor sanki. Gun icinde oyun oynarken terliyor, kirleniyor, yemek oluyor neticede.
Bircaykoyicelim Havvakck 3 günlükten bu güne Hergun sabah ve akşam banyosunu yaptırırım. 16 aylık şu an .