Kızlar 2 aylık oğlum doğduğu ilk günden beri ağlıyor çocuk dünyaya tepki olarak doğdu resmenn 😓 kolik teşhiside kondu akşam olunca bi kriz yaşıyoruz saatlerce sürüyor ama her akşam istinasız haftanın bir gününü bile es geçmiyo , bazen gündüz de pek uyumuyor , akşam olunca sürekli ıkınma halinde samsimpleks ve biogai kullanıyoruz . Kolik sancıları ve gaz sancılarıyla siz nasıl başa çıkıyorsunuz bana bi akıl verin , eşimde çoğu zaman nöbetçi oluyor tek başıma baş etmekte zorlanıyorum çok yoruldum 😓