Benimkide yaş diyecek son 1 aydır yemek reddi ve seçmeler başladı bende inceltilmiş yulaf ezmesini biraz suda pişirip içine sevdiği meyve püresi ile karıştırıyorum güzel yiyor arada kendi sütümden de sağıyorum. Hatta biraz fazla yapıp kavanozluyorum öyle yemek reddi yapınca ara öğün gibi veriyorum hem doyurucu hemde bebek sıkılınca farklı bir altarnatif gibi sunuyorum hatta gece uykusu öncesi ögünü kızımın.
Bide bi yerde okudum bebelerimiz arada kaşık reddi yapıyor muş ki yapıyorlar o zamanda herşeyi elimle yedirmiyorum yada kendi yiyor pilavı bile elle yedirdigim günler oldu.