MaselS Merhabalar arkadaşlar hayırlı akşamlar , 0-3,0-6 aylık bebeğiniz için gaz damlası kullanan anne var mı ? Kullandıysanız markası nedir? Doktor tavsiyesi ile mi aldınız acaba ?
Ayselsahinn MaselS kızım dogdu dogalı metsil kullanıyorum 3 ayını döndü hiç gaz sıkıntısı yaşamadık şükür kendim aldım doktor tavsiyesi degil
Kucukkalbim MaselS Nurse harveys kullandım 0/3 aylıkken gazı kesilince bıraktım bitkisel damla doktorumuz önerdi
elifsrbs MaselS kesinlikle relactaz öneririm doktor tavsiyesi ile almıştık etkilisini anında gösteriyor 😀👌🏻
Rhk01 MaselS biogaia kullanıyorum ilk zamandan beri Bağırsakların güzel çalışması için yararlı bakteri yolluyor probiyotik... çok memnun kaldım tamamen bitkisel yanlız sürekli aynı saatte vermen gerekiyor etki göstermesi için ben çok memnunum
elifbglr MaselS bıogai ve zinco ikisini birlikte kullandım çok şükür faydasını gördüm doğduğundan beri kullanıyorum