3 ay erken olabilir ama 4. Ay kontrolümüzde doktorumuz destekli oturtabilirsiniz demişti. Ama bebeğinizin başı tutma vücudunu kontrol etmeside çok önemli böyle bir durumda. Muayneye gittiğimizde doktorunuz bebeğinizin vücudunu kontrol etmesine bakarak gereeni söyleyecektir. Bence acele etmeyin :)