1prens1prensess Araslarcaaa bence burda sormak yerine doktora götürün dili hem şiş hem uç kısmıda ayrı bi şişik şekilde herşey olabilir yani benim oğlumun dili böyke değildi ama 1.5 yaşında beyaz beyaz kabardı doktora gittik zaten hastaydı kanında enfeksiyon vardı doktor iç ateşi var ve o dilinde yaralar çıkardı demişti
Rbi Araslarcaaa ay kıyamam ya geçmiş olsun normal büyük insanda dut pekmezi iyi gelir derler ama bu minicik daha cnm birşey veremezsin kaç aylık bilemedim ama 🙄
Melooo26 Araslarcaaa merhaba karadut iyi geliyor ağız içine ama bebiş daha çok küçük benim kardeşim bebrkliginde dilini emiyordu 😅 ve onunda dili böyleydi doktor doktor gezmistik doktorların söylediği şey bu dilin aslında olnasi gereken yapısı sizde dilinizi fırçalasaniz böyle olur bebek de bunu emerek yapıyor yani askinda çocuğun yaptığı bir şey ama yine de bir uzmana danışın bu arada kardeşim şuan lise 1 ve hala dilini emiyor 😅 maalesef bir alışkanlık
Snowly Melooo26 benm bebiş de dilini yalıyo ve sesler çıkarıyor ondan mı oluyomuş ben yarası olduğu için öyle yaptığını düşünüyordum ağız içinde de biraz mantarı var galiba tekrarlıyo uzun zaman geçmiyo korkulcak bişey var mı canı acıyo mudur 🫤
Melooo26 Snowly canı acımıyor kardeşim lise 1 hala yapıyor alışkanlık haline getirmiş diyorum ya 😅 siz yine de bir uzmana gidin içiniz rahatlasın ama
Nurdanzdmr Araslarcaaa merhaba çografik dile benziyor zararsız bulaşıcı değil vitamin eksikligindende olabiliryormuş geçip tekrardan cıkabiliyor benim yeğenimdede var ara ara kızımda da cıkıyor güncel_anne diye istagramdan bakarsanız paylaşmış
Asya2880 O yara dışında dilinde pamukçuk yani mantar da var benim de yara yok ama.pamukcuk oldu mama yemiyo biberon almiyo mikostatin damla ve karbonat yaptım biraz geçti gbi ama hala yemiyo bişi emmiyo sizin ki emebiliyo mu
Araslarcaaa Asya2880 bizim çok şükür emmekten yana bir sıkıntımız yok çok boğazlı bizimki meme+mama şeklinde gidiyoruz mamayı canı acımasın diye olması gerekenden daha soğuk yapıyorum