Kızlar merhaba geçen ay ilk haftada yumurtlama görmüştüm regli sonrası bu ay regli biteli bir hafta oldu yumurtlama görmedim test bozuk olabilir mi? Birgebenjngunlugunden almıştım testi, bilgisi olan yazabilir mi😊 bir de her ay yumurtlama oluyor mu acaba?