ArasAsya17 bende 1 hafta oldu doğum yapalı bir iki kere verdik aç kalacak diye sonra üçüncü kez uzun emdi awenti ve bir daha hep onu istedi başka biberon silikon uç kaşık hiçbirşey kabul etmiyor o gelene kadar ağlıyor bende süt veriyorum sağıp ama keşke göğüsten emse, acıktığında mı iki üç saat aç kaldı anlamadım, doktorda iki gün aç kalsın bişey olmaz korkma dedi kilosu falan yerinde ama ağlarken katılacak diye korkuyorum işte