Tomris4646 1. evet calpol vermem daha iyi bence
2. yatmadan önce ver şurubu sabaha kadar etkisini gösteriir gstermezse altı saatte bir verebilirsin saate bakıp tekrar verirsin
3.bizim doktor terramycin vermişti günde iki defa sürüyodum
4. çişi değdikçe iyleşiyo o yzden sık değişmene gerek yok
5.kremi ertafına sürmen yeterli sürdükden snrada ağlıyolar takii acısı geçene kdar
6.yarına ilk günkü gibi olmaz ben e bebekden sünnet kilodu almıştm onunla çook rahat etmiştiik aklında bulunsun zorlanırsan al çnkü bardak kayıyo