Kızlar 8 günlük bebeğim.2 gundur evde yenı taburcu olduk.cok uyuyor acıkıyor ağlıyor baya aç olduğu ıcn.gogsume yapışır yapışmaz uyuya kalıyor.burnunu hafıf sıkıom ayaklarını sıkıom cenesıne uyarı verıom ama yok.yatırıom yerıne yarım saat sonra yıne aynı,.sarılık olmasından korkarm.siz nasıl uyandırıonuz?