Blge1 Bebeğim ek gıdaya geçtiğimizden beri pişiği geçmedi sudocrem bebanthol baby mustela bunları denedim geçirmiyor yokmu kesin çözüm bunu kullan hemen geçirir dediğiniz 🥲
Tospikk0 Blge1 ben değil de arkadaşım kullanmis kantaron yağı anında geciriyo. Bizim de hafif pişik vardı sürer sürmez anında geçti. Kaç aylık bebeklere kullanılıyor bilmiyrm ama baya etkili
Sapsikanne Blge1 çok pişikte travacort kullandık ama kortizon var içinde günde iki kereden fazla kullanmamak gerekiyor doktora sorun bence takip eden doktorumuza fotoğraf atıyorum mesajla dönüyor şu kremi alın sürün diye öyle kullanıyorum
Eda0804 Ben zeytin sabunu ile yıkıyorum azda olsa işe yarıyor aynı durum benim kızımdada oldu ne sürdüysem geçmiyor hala da aynı
marbling00 Bizim doktorumuz hametan ve travazolu karıştırıp ince tabaka halinde sürmemi önerdi 1 kerede bile faydasını gördüm pişik hemen geçti. Ama ek gıda döneminde benimde oğlumun sürekli pişik oluşuyo henüz engelleyen kesin birşey bende bulamadım.
Denizanasi92 Blge1 çözüm buldunuz mu bizim de sürekli tekrarlayan pişik sorunumuz var . Hamazing travazol kullanıyoruz ama ya geçmiyor ya hafifliyor bir daha kaka yapınca hemen kabarıyor
Blge1 Denizanasi92 malesef geçmedi kantoron yağı sürüyürum arada ama pek işe yaramadı yıkanınca hafiflediğini farketttim sadece
Denizanasi92 Blge1 ben bakıcıya bırakıyorum orda mecbur siliyor suda geçiriyor ıslak mendili evde yıkıyoruz ama tam düzeliyor tekrar aynı. Travazol hamazinc sürekli sürmek istemiyorum . Yıkayayım bende madem hamaten falan denediniz mi?