Elly Dün menenjit aşısı olduk, muayenede birşey çıkmamıştı ama bugün deli gibi öksürüyor bebeğim. 3bucuk aylık. Başına böyle birşey gelen var mı? Yoksa tesadüf mü?
Deletedmom_23 Elly Aşı öksürük yapmaz. Muhtemelen üşüttü. Salgın var bu ara duyduysanız Öksürük İshal ateş kusma belirtiler
Elly Birsenbirbenbirdebebek Hep gidiyoruz kontrole,aşıya hiçbirşey olmadı bugüne kadar. Tesadüf mü yani? Menenjit aşısının etkileri hep konuşuluyor, dediğiniz gibi mi yoksa ondan mı bilemedim 😕
Birsenbirbenbirdebebek Elly bizde olduk menenjit 2 doz öyle birşey olmadı. Gecen rutin 6.ay aşısına gittik Gittiğimizden beri toparlayamadık Öküsürük burun akıntısı.. Sedyeye kaç cocuk yatıyor aynı gün Zaten salgın da var
gunbaharrrrr Birsenbirbenbirdebebek bizde dün 6 ay aşısı olduk bebeğim öksürmeye başladı akşam neden ki acaba ?
Birsenbirbenbirdebebek gunbaharrrrr genelde herkeste o öksürük olmuş 6. Ay aşısında Geçti mi peki? Devam ediyor mu?