bebeğim 4 aylık neredeyse her hafta rop yaptırdık çünkü 2. evrede , suan ayda 1’e düştük, hiç korkmayın evet o an için üzücü bebek konforu bozulduğu için ağlıyor ama canı yanmıyor merak etmeyin, bittikten hemen sonra kucağınıza alıp sarılın hemen sakinleşiyor, şişme ve kanlanma olabiliyor ama zorunda değil, olsa dahi bir kaç güne geçiyor. içinizi ferah tutun