Lenagazel Sssdt Kızımda kullanmıştım ama bu bi gaz damlası değil probiyotik bağırsak düzenleyici yanında gaz damlası kullanabilirsiniz nursey harvey ile destekliyordum ben
BebekC 40 günlükten başlayıp 3 aylık olana kadar kullandım oğluma. Antibiyotik tedavisi görmüştü o yüzden bağırsakları düzenlensin diye verdi doktor. Gaz için de onunla beraber Sab Simplex kullandım.
Cansuerdem Ben kullanıyorum 3 aylık oğlum gaz şikayetimiz için vermişti doktorumuz ama onun yanında sab simplex’de kullandık biz