Hurremsultn7 Testte pozitif çıktı doktora gittim 5 haftalik dedi kese var bebek gozukmuyo ve rahimde yoğun sıvı birikmesi var bu ne demek doktor açıklama yapmadi
Egeasaf Hurremsultn7 bana da bugün 5 haftalık kese var daha canlanmamış dedi 2 hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi ne demek istedi bende anlamadım açıklama da yapmadı