Kuzeymama benim bebegim de öyleydi bi kustu sanki büyük adam kusuyor gibi . Korktum hastaneye götürdüm. Muayene etti. Kilo alımı normal güzel gidiyorsa ilac tedavisi yapmayalım dedi. Emdikten sonra mutlaka gazini çıkar. Başının altına daima bisey koy. Bebeklerde reflü de oluyormuş böyle doktor öyle dedi. Bizim suan 2 aylık oldu zamanla azalıyor bizim bitmiş değil ama azaldi kusmasi falan gün geçtikçe iyiye gider sabret. Eğer su gibi eksi kokulu kusuyorsa üşütme olabilir. Uzun oldu ama yardımcı olmaya çalıştım elimden geldiğince ☺