Rhk01 2,5 aylık Bebeğim uykusunda bağıra bağıra ağladı bi anda. En son ağlamasına uyandı kucağıma akdım susmadı en son memede emip sakinleşti biraz başına gelen var mı çok korktum
ulkununannesi Rhk01 onlar da bizim gibi rüya/kabus gorebiliyorlar. ayda bi defa muska yazdiriyoruz biz guvendigimiz bi hocaya. ihtiyacı oldugu belirten işaretler oluyo sebepsiz pişik, kulak arkasinda kabuk baglanmasi gibi. yazdirinca geciyo biz de şaşırdık ilkten
Devushka Rhk01 canm gazı sıkıştırıyodur ondan aniden sancı girince benm kızımda o aylarda ağlarda şimdi 4 aylık gazını kendini çıkarıyor o sıçrama ağlamalar yok artık ama bu sefer de kahkaha atıyor gülüyor rüyasında 😂
Janset2105 Evet benimde geldi bir kaç sefer çok kötü bir durum hemen okuyup sakinleştirmeli başka elden bişey gelmiyor maalesef
Devushka Rhk01 dua oku canm bol bol bak bnm arkadaşım arabistanlı ona kızımın badisini verdim kabeye sürüp getirti onu hiç yıkamıyorum gece hep başucunda maşallah çok huzurlu uyuyor sende küçük kuran koy yastıpının altına allahın izniyle huysuzluğu geçer inşallah