Lenagazel İşte bişey demiyeceğim dersem kalp kırıcı ve sert olacak naif bi şekilde açıklamaya çalıştım umarım anlar
Bunu sen yazmadın mı birşy deseydin kalp kırıcı olacaktı demekki ☺️ Okuma zorluğum varsa avukat olamam öyle değil mi senin de sanırım anlatım bozukluğu çalışman lazım 🤣 her şey ayrı yazılır ayrıca, kotan dolduysa demek ki herkese bu şekilde yorumlar yapıyorsun ki savaşmaktan yorulmuşsun. Ayrıca ilk defa yorum yaptım her şeye karışmak derken fazlaca bir genelleme yaptın şekerim 😘😘 bende seni öpüyorum hadi git dinlen seni gidi yorgun savaşçı ⚔️