nurbanu17 Forbiome probiyotik kullanan varmı bebeğim daha 20 günlük doktorum yazdı gaz sancısı olmasın diye
ranaeylul nurbanu17 probiyotik gaz damlası değil de daha çok bağırsak düzenleyici gibi birşey yani eğer bebeğiniz gazlı bir bebekse tek başına probiyotiğin bir yararını göremezsiniz mutlaka yanında bir gaz damlası da kullanmanız gerekebilir
ranaeylul Ben kullandım canım faydasını da gördük şu an bebeğim 7 aylık olduğu için artık kullanmıyorum ama biz ilk 4 ay galan kullandık
Ftsbzdgg Bizde 7 günlükken kullanmaya başladık gazlı bir bebişim vardı aynı zamanda mommys bliss kullandk 5. Aya girdik ben hala probiyotik kullanıyorum faydasını gördüğüm için bırakmak istemedim doktor da kullanabilirsin bir sıkıntı olmaz dedi
ranaeylul nurbanu17 yani o konu hakkında birşey diyemem yanlış yönlendirmek istemem bağırsakları çalıştırdığı için kaka yapması normal ama çok yapması konusunda birşey diyemem doktorunuza bi danışın bence