Asldrk ben sabah ilk kalktığı zamanlarda karnını doyurup metsil damlasını veriyordum bebeğime , akşama doğru uyutmadan da biogai adlı damlayı veriyordum. Allah’a şükür hiç kolik derecesine gelmedi. Ara ara tabi gaz problemi oluyordu ama minimum seviyeye atlattık çok şükür ☺️☺️